„KOLIKO JE SATI?“

Objavljeno : 17. ožu 2019.

„KOLIKO JE SATI?“

Cilj aktivnosti je bio upoznavanje s pojmom sata kao sprave kojom mjerimo vrijeme, kako sve možemo odrediti koliko je sati, razne vrste satova, upoznavanje s brojevima koji se nalaze na satu. Kroz aktivnosti djeca su bogatila i proširivala svoje znanje i rječnik (satni mehanizam, urar, zupčanici), kreativno se izrazila kroz likovne aktivnosti (crtanje satnog mehanizma, slikanje satova, izrada satova od papirnatih tanjura), istraživačke aktivnosti (promatranje dijelova sata, sastavljanje, rastavljanje i navijanje), te raznovrsne stolne igre.

Kroz aktivnosti smo razvijali emocionalni, tjelesni i  socijalni razvoj,  posebno kognitivne sposobnosti (usvajanje matematičkih znanja, prepoznavanje brojki, snalaženje na satu, uzročno-posljedične veze, upoznavanje satnog mehanizma). Poticali smo timski rad, dječju kreativnost i maštu.

Odgojiteljice: Ivana i Diana