IGRA TRGOVINE U PČELICAMA
Objavljeno : 22. ožu 2019.

Tijekom zime interes za igru liječnika je dugo trajao. Nakon pada interesa centar za igru liječnika smo zamijenile centrom za igru trgovine. Igračke za igru liječnika smo i dalje ostavile u sobi, no nismo mogli zadržati cijeli centar radi prostornih uvjeta.
Složile smo police za trgovinu, stol i stolicu za prodavača. Pitale smo djecu što nam je potrebno za igru trgovine, a oni su sa oduševljenjem nabrajali što se sve može kupiti u trgovini. U sobi su pronašli što nam sve može poslužiti za igru: blagajnu, razne ambalaže iz centra za igru kuhinje i frizera, novčanike, torbe i vrećice iz obiteljskog centra te kutu za prodavačicu iz likovnog centra. Novce smo izradili tako da smo rezali brojeve iz kalendara. Djeca se vole igrati trgovine i svakodnevno donose sa roditeljima raznu ambalažu od prehrambenih i ostalih proizvoda.
Formiranjem novih centara koji omogućuju djeci simboličku igru omogućujemo djeci da prorađuju situacije u kojima se svakodnevno nalaze i na taj način uče o ljudima, životu, pravilima koja vrijede.
Igra je aktivnost koja je značajna za sva područja djetetovog razvoja. Igra je djetetov rad – to je prirodan način njegova učenja. Sadržaj igara je rezultat djetetovog iskustva u interakciji s odraslima, ono imitira radnje i ponašanja svojih bližnjih. Igre pretvaranja, odnosno simbolička igra, je možda najvažniji razvojni aspekt igre i temeljni preduvjet za razvoj bilo kakve sposobnosti igranja preko tri godine. Simbolička igra je djetetov instrument pomoću kojeg ono uči o svijetu oko sebe: kako funkcioniraju međuljudski odnosi (igre uloga, igre s lutkom i plišancima), kako se ponaša unutar društva i prema drugim ljudima (imitacija roditelja), koje su funkcije pojedinih predmeta (substitucija i imitacija) itd. Bez razvoja simboličke igre, dijete se ne može niti kognitivno uredno razvijati i obrnuto.
Odgojiteljica Renata i med.sestra Mirjana