KOLIKO JE SATI?
Objavljeno : 20. svi 2024.
Vođeni interesom djece, proveli smo aktivnosti vezane uz sat i snalaženje na satu. Orijentacija u vremenu i prostoru značajan je dio rasta i razvoja svakog djeteta i djeca se vrlo rano susreću s pojmovima iz ovog područja. Pojmovi koje djeca savladavaju kroz igru u dječjem vrtiću, a od iznimne su važnosti kod pripreme za školu su: vremenski slijed (jučer, danas, sutra), godišnja doba, doba dana, dani u tjednu, mjeseci u godini i slično. Važno je naglasiti da su neki od ovih pojmova vrlo apstraktni te da je potrebno vrijeme kako bi ih djeca usvojila.
Aktivnosti smo započeli ponavljanjem već usvojenog – nabrajali smo doba dana, dane u tjednu, mjesece u godini i godišnja doba. Dječaci M.M. i M.M. s ostalima su podijelili svoje spoznaje o tome koliko traje jedan dan, jedan sat i jedna minuta. Promatrali smo razne vrste satova na plakatima, gledali kako vrijeme prolazi na našem analognom satu na zidu te pratili kako pijesak pada u pješčanom satu. U likovnim aktivnostima crtali smo analogni sat te izrađivali ručne satove od kartona. Zapjevali smo i pjesmicu Tika-Taka te pogledali videozapise o uraru. Djeci su bile ponuđene i brojne igre povezane uz temu: memori satovi, pridruži vrijeme satu, prepoznaj i spoji, društvena igra Koliko je sati?, društvena igra Time flies i druge.
Upoznali smo se i s svjetski poznatim satom Big Ben koji se nalazi u Londonu. Složili smo 3D slagaricu te nacrtali Big Ben na papiru. Na engleskom jeziku zaigrali smo igru What is the time Mr Wolf?
Odgojiteljice Lana i Renata