TIMSKI RAD

Objavljeno : 19. pro 2023.

TIMSKI RAD

Vrtić bi trebao biti mjesto u kojem odgojitelji potiču djecu na samostalnost i istraživanje. Prema Reggio filozofiji slika djeteta temelji se na slici djeteta kao individualnog nositelja koji se formira i uči u odnosu s drugima. Studentica Gordana Fundić je na temelju toga u Srčekima organizirala nekoliko vježbi prema osnovnim načelima Reggio pristupa u odgoju i obrazovanju.

Ovdje odgojitelj ima važnu ulogu poticanja stalnog procesa učenja i motiviranja djece, ali kroz njihovu samostalnost. Sam proces učenja važniji je od konačnog rezultata. Sve aktivnosti djeca su prošla kroz rad u timu, jer timovi su stvoreni za pružanje znanja, razmjenu informacija, kriterija i postizanje zajedničkog cilja zahvaljujući zadacima koje provodi svaki član.

U prvoj aktivnosti djeca su bila podiieljena u timove te uz nekoliko jednostavnih elemenata, zajedničkim radom su trebali napraviti toranj upotrijebivši sve zadane elemente. U ovoj aktivnosti došla je do izražaja međusobna komunikacija, dogovor te zajednički način rješavanja problema.

Druge vježbe bile su dodavanje maramice pomoću kvačica i dodavanje čaše uz određen uvjet. Ovdje je došla do izražaja koordinacija oko- ruka, fina motorika i pronalaženje načina kako što jednostavnije prenijeti i prihvatiti predmet. Djeca su komentirala, međusobno su se usmjeravala i pronašla način kako što jedostavnije prenijeti predmet prema zadanim uputama.

Također smo imali vježbe u timu, prijenos koluta u kolu te hodanje u timu po raznim linijama kretanja. Djeca su shvatila kako međusobno moraju surađivati da bi ispunili određeni zadatak.

 

Odgojiteljice: Gordana Fundić i Sabine Stanešić

Skip to content